środa, 21 listopada 2012

zakupy z victoria's secret

Nareszcie dzisiaj przyszła paczka z zamówieniem z Victoria's Secret ;) Jestem uzależniona od ich kosmetyków.. Cudownie pachną, ten zapach później utrzymuje się na skórze, nie narzekam też na właściwości nawilżające maseł czy balsamów.
Moim ulubionym zapachem (jak można się domyśleć ze zdjęć xD) jest Love Spell. Po raz pierwszy idealnie trafiony w prezencie urodzinowym od moich przyjaciół ;D Uwielbiam też Mango Temptation i Secret Craving.

Kupiłam 3 żele i 2 balsamy jako zestaw w promocji 5 za 30$ oraz 2 mini balsamy, które można ze sobą zabrać do bagażu podręcznego. Strasznie nie podoba mi się opcja, że nie możemy zamawiać mgiełek od nich ;/ Nie podlegają wysyłce międzynarodowej. No cóż, trzeba będzie przepłacić w VS w Polsce.. Bo Londyńskie sklepy też średnio mnie urządzają, gdyż podróżuje tylko z bagażem podręcznym.

No i bieeeelizna <3 Jestem zakochana w ich bieliźnie. Już nie mogę doczekać się kolejnego zamówienia :D

wszystkie kosmetyki z tego zamówienia

Love Spell
Secret Craving
Cała kolekcja Love Spell :D

Bielizna <3 Chcę jeszcze osławione dresy :D


 

16 komentarzy:

  1. zaszalałaś:) mogłabym wypróbować jakiś jeden balsam, żeby zorientować się w zapachach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie w Złotych Tarasach mają salon VS ;) I tam mają wszystkie zapachy. Ja tak właśnie zrobiłam, najpierw wąchałam tam, a potem zamówiłam :D

      Usuń
  2. ja uwielbiam moje perfumy z Sexy Little Things z taką cudną kokardką, jak się otwiera pudełeczko to one tak uroczo gwiżdżą haha :3
    WEŹ, daj spokójj, dosłownie niedawno szczur mi ugryzł moją bluzę Love Pink :<<
    na święta zamawiać będę dresy ;dd
    ale w Złotych to w życiu nic nie kupię, nikt im nie narzucił cen, bo mają monopol i zrobili z VS'a co najmniej Gucciego, widziałać ceny torebek czy portfeli? Przecież to wręcz śmieszne... Chyba nikt stamtąd nigdy nie widział cen realnych w Stanach w przeliczeniu na ZŁ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorsze jest to ze widzial. Wlascicielem firmy jest Alshaya, ktora ma tez Body Shopi Bath&Body dla ktorych mialam okazje pracowac... Za kazdym razem jak otwieraja nowa marke to wysylaja kierownikow na szkolenia do Stanow czy Kuwejtu, bo to arabska firma..
    I straszne sa te ceny. Kompet kosmetyczek ktory na stronie kosztuje 15$ tam kosztuje prawie 300 zl. Zenujace przez zalosne. Plus nigdy nie widzialam tam zadnych promocji.
    No, ale znam ta firme i jest TAK BARDZO nastawiona na zysk :D Poza tym, ten sklep to bardziej drogeria niz sklep z bielizna, a przeciez kosmetyki to tylko dodatek...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dres stamtąd mogłabym chcieć, ale bielizna kompletnie nie w moim stylu. Za to kosmetyki kupowałabym dla samych opakowań:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz popatrzec na stronie na bielizne bo oni maja chyba w kazdym stylu :D ja po prostu lubie majtki typu cheeky i hipster, bo moj tlusty tylek najlepiej w nich wyglada LOL

      Usuń
  5. mam mgiełkę Love Spell, uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można kupić te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep VS w Zlotych Tarasach w Warszawie, allegro badz strona victoriassecret.com

      Usuń
    2. W galerii mokotów też jest ;)

      Usuń
  7. Zawsze chciałam wypróbować coś z VS ale zawsze mam nie po drodze..

    OdpowiedzUsuń
  8. VS można kupić w sklepie, w którym ja pracuje oto link http://www.mydlarnia-lakshmi.pl/Kosmetyki_Victorias_Secret.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mam do Ciebie pytanie:
    Jaki był koszt Twojej paczki (łącznie z przesyłką) i czy płaciłaś cło oraz vat przy odbiorze (jeśli tak to w jakiej kwocie)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cla nie bylo, a vat to 23% platny przez specjalna strone. Dostajesz link pod ktory musisz wyslac hajs.
      Paczka to ok 150$

      Usuń